Blogi on muuttanut!

Tervetuloa tutustumaan uusiin kotisivuihini ja uuteen blogiini, joka on Hullujen teekutsujen luonnollinen jatkumo. Uudessa blogissani kirjoitan pääasiassa itsetuntemukseen, elämäntaitoon, arkipäivän henkisyyteen, tietoiseen läsnäoloon, itsensä rakastamiseen ja kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin liittyvistä asioista. Blogin avajaisten kunniaksi arvon myös lähiaikoina lukijoiden kesken ihania luonnonkosmetiikkatuotteita. Toivottavasti nähdään siellä!



27.3.2012

Minut oli täytetty kyynelillä


Voi nyt on kuulkaa jutun juoni ihan hukassa. Vaikka minulle opetettiin tänään, että jos haluaa kirjoittaa jotain, pitää vain keskittyä alkuun ja loppuun, ja kaikki siihen välille syntyy kuin itsestään. Testaan. En halunnut avata konetta koko päivänä, mutta velvollisuudentunnosta (itseäni ja itselleni asettamaa haastetta kohtaan) tulin nyt kuitenkin täyttämään tehtäväni. Katsoin äsken tuon jo aiemminkin mainostamani Suuria odotuksia (BBC:n Dickensiin pohjautuva tv-sarja) ja itkin valtoimenaan monessa kohtaa. Nyt on sitten ihan tyhjä olo. En arvannut että minut oli täytetty kyynelillä. Nyt ne ovat poissa. Minulla on paha tapa arvailla koko ajan mitä missäkin sarjassa tai elokuvassa tapahtuu, ja olen aina yhtä iloisesti yllättynyt kun epäonnistun. Tämän sarjan kohdalla olen ollut väärässä jo monta kertaa, ja se on virkistävää vaihtelua. Kuvat olen ottanut viime kesänä Bathissa, Gay Streetin Austen museossa (Jane Austen Centre).


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

♥ Say hello or leave a comment, please! ♥ Ilahdun moikkauksista ja kommenteista! ♥