Blogi on muuttanut!

Tervetuloa tutustumaan uusiin kotisivuihini ja uuteen blogiini, joka on Hullujen teekutsujen luonnollinen jatkumo. Uudessa blogissani kirjoitan pääasiassa itsetuntemukseen, elämäntaitoon, arkipäivän henkisyyteen, tietoiseen läsnäoloon, itsensä rakastamiseen ja kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin liittyvistä asioista. Blogin avajaisten kunniaksi arvon myös lähiaikoina lukijoiden kesken ihania luonnonkosmetiikkatuotteita. Toivottavasti nähdään siellä!



15.3.2012

Lomakuvia

Sinnittelen tätä talven jämää. Kaipaan lämpöä ja varomattomia askeleita. Olen katsellut vanhoja lomakuvia. Innostuin niin että varasin matkan samantien. Vaikka Merkurius perääntyy. Kesäkuussa päästään Pargaan, pieneen punaiseen hotelliin hiekkarannalla, meren poukamassa. Minä ja ipanat.

4 kommenttia:

  1. Hienoa, ihanaa ajatella kesää. Merkuriusta uhmaten.

    VastaaPoista
  2. Ihania kuvia ja maisemia. Minulla on ainainen matkakuume. Nyt mielisin eniten Englantiin tai Italiaan, jotka ovat minulle aina ne rakkaimmat matkakohteet.

    VastaaPoista
  3. Matkailoa, viis Merkuriuksesta! Pojalla on sinun hymysi.

    VastaaPoista
  4. Liisa: Eikö vaan. Ja tuo Merkurius-juttu on oikeastaan vitsi, minun päätöksiini eivät planeettojen liikkeet vaikuta. :D

    Katja: Samat sanat. Ja ihanaa kun on nyt matka jota odottaa. Ensin meinasin Italiaa, mutta en ole koskaan ollut siellä ja jotenkin ujostutti. Ehkä käyn siellä yksin ensin, lasten kanssa pelaan varman päälle. :) Ja Englanti, ah, loppukesästä meinaan lähteä reppumatkailemaan sinne ihan omin nokkineni.

    Marikka: Just näin! Tuota hymy-asiaa en ole tullutkaan ajatelleeksi, saattaapa olla. Leveä se on ainakin molemmilla. Yläasteella minua haukuttiinkin Jokeriksi Batman-elokuvan mukaan...

    VastaaPoista

♥ Say hello or leave a comment, please! ♥ Ilahdun moikkauksista ja kommenteista! ♥