Blogi on muuttanut!

Tervetuloa tutustumaan uusiin kotisivuihini ja uuteen blogiini, joka on Hullujen teekutsujen luonnollinen jatkumo. Uudessa blogissani kirjoitan pääasiassa itsetuntemukseen, elämäntaitoon, arkipäivän henkisyyteen, tietoiseen läsnäoloon, itsensä rakastamiseen ja kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin liittyvistä asioista. Blogin avajaisten kunniaksi arvon myös lähiaikoina lukijoiden kesken ihania luonnonkosmetiikkatuotteita. Toivottavasti nähdään siellä!



23.8.2011

Kirjaton kesä ja kadonneet blogisuosikit


En lukenut tänä kesänä yhtään kirjaa. Ainakaan loppuun saakka, muutamaa tavailin hetken aikaa, mutta mikään ei napannut mukaansa. Oma dekkarinikaan ei ole edennyt alkuskenaariota pidemmälle. Koen olevani tahdoton, löysä ja aikaansaamaton vätys. Ja vaihdan puheenaihetta.

Siirsin eilen blogini sivupalkin oikealta vasemmalle, ja samalla kaikki blogisuosikkini katosivat. Nyt olen yrittänyt lisäillä niitä sinne takaisin. Toivottavasti mikään, minkä pitäisi olla siellä, ei jäänyt pois. Pidän muuten ihan kauheasti kaikista noista blogeista, joita suosikkilistallani on. Vaikka en kovin aktiivisesti jaksa kommentoida (se on teknisestikin haasteellista, kun yleensä olen kirjautuneena Bloggeriin eri tunnuksilla, ja tunnusten vaihtaminen takkuaa välillä kohtuuttoman paljon, niin että siinä kommentointi-intokin laantuu), niin käyn niissä melkein joka päivä ja luen jokaisen uuden päivityksen. Joissakin vierailen useammin, tunnelmoin, hymistelen ja nautin ilmapiiristä. Ihan salaa.

3 kommenttia:

  1. Listallasi onkin monta mielenkiintoista blogia. Minuakin viehättää hiven salaperäisyyttä, joita joihinkin blogeihin kätkeytyy. Tässä taannoin mulle tuli jotenkin spooky fiilis sinun blogissasi, tunne siitä, että mun pitäisi tietää, kenen blogissa olen. Ylipäätään blogit ja blogistit on mulle vieraita henkilöitä, joten fiilis oli siksi niin kutkuttavan karmiva. No, tajusin sitten, että mulla on tosi pitkä sytytyspiuha ;-). Mutta tajusin.

    -junika-

    VastaaPoista
  2. Mulla oli haaveena lukea kirjapino kesän aikana. Loppujen lopuksi luin kesällä yhden kirjan, ja senkin vasta siinä vaiheessa, kun olin niska paketissa. Kesä oli jotenkin kuitenkin sellaista hösistä, ettei lukeminen onnistunut.

    Mutta syksyllä kynttilän valossa, punaviinilasi edessä.

    Iloa arkeen!


    Minkäin

    VastaaPoista

♥ Say hello or leave a comment, please! ♥ Ilahdun moikkauksista ja kommenteista! ♥