Blogi on muuttanut!

Tervetuloa tutustumaan uusiin kotisivuihini ja uuteen blogiini, joka on Hullujen teekutsujen luonnollinen jatkumo. Uudessa blogissani kirjoitan pääasiassa itsetuntemukseen, elämäntaitoon, arkipäivän henkisyyteen, tietoiseen läsnäoloon, itsensä rakastamiseen ja kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin liittyvistä asioista. Blogin avajaisten kunniaksi arvon myös lähiaikoina lukijoiden kesken ihania luonnonkosmetiikkatuotteita. Toivottavasti nähdään siellä!



22.7.2011

Kello käy

 Kuvan on ottanut joskus 60-luvulla isäni, joka kuoli ollessaan vain 30-vuotias.

Olen tullut äkisti hyvin tietoiseksi ajasta. Jossain mieleni sopukoissa Valkoinen Kani tuijottaa taskukelloaan järkyttyneenä ja ajattelee huutomerkkejä. Olen tullut äkisti tietoiseksi siitä, että olen unelmoinut, suunnitellut ja haaveillut vuosikausia - ja voi, puhunut, puhunut ja puhunut siitä mitä haluan. Kaikkivoipainen kuvitelmani siitä, että minulla on loputtomasti aikaa, on saanut minut lykkäämään asioihin ryhtymistä. En saa tehtyä, kun voihan sen tehdä huomennakin. Tai ensi vuonna. Tai kymmenen vuoden päästä.

Tietoisuus kuolevaisuudesta herättää elämisen vimman. Tajuan, että ensi vuonna en ehkä enää pysty siihen, mitä olen kaksikymmentä vuotta haikaillut ja siirtänyt eteenpäin. Ympärillä ihmisiä on kuollut, kuolee ja on kuolemaisillaan. Tekisi mieli antaa itselle pitkin korvia, kun kehtaan tuhlata tätä, mikä kuitenkin jossain vaiheessa aina loppuu kesken. Ihan yllättäenkin.

2 kommenttia:

  1. Kani on huohottanut minunkin niskaani. Nyt tartuin erääseen tilaisuuteen ettei minun tarvitse itselleni sanoa etten edes yrittänyt.
    Tämän uuden asian myötä monet vuosikausia jatkuneet haaveilut, sunnitelmat ja puheet, puheet, puheet jäävät ainakin osittain ihan luonnollisella tavalla pois.

    VastaaPoista
  2. Hei tosiaan, onnea paljon uuden työn johdosta. Ihan loistavaa! Elämä, siis arki, muuttuu varmasti paljon. Olen aina ihmetellyt sitä, että usein kun on paljon tekemistä, niin saa paljon aikaiseksi muitakin, luovempia juttuja. Ja kun ei ole sen kummempaa kalenterissa, niin sitä jotenkin passivoituu, eikä "ehdi" enää mitään. Näin minulla ainakin, muista en tiedä. :) Eli inspiroivaa ja työntäyteistä syksyä sinulle.

    VastaaPoista

♥ Say hello or leave a comment, please! ♥ Ilahdun moikkauksista ja kommenteista! ♥