Blogi on muuttanut!

Tervetuloa tutustumaan uusiin kotisivuihini ja uuteen blogiini, joka on Hullujen teekutsujen luonnollinen jatkumo. Uudessa blogissani kirjoitan pääasiassa itsetuntemukseen, elämäntaitoon, arkipäivän henkisyyteen, tietoiseen läsnäoloon, itsensä rakastamiseen ja kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin liittyvistä asioista. Blogin avajaisten kunniaksi arvon myös lähiaikoina lukijoiden kesken ihania luonnonkosmetiikkatuotteita. Toivottavasti nähdään siellä!



2.4.2011

Ystävistä ja yksinäisyydestä


Ihana sumuinen lauantai. Juuri täydellinen päivä kävellä varovaisin askelin usvaan katoavaa metsäpolkua ja rapsutella pellonviertä pitkin astelevaa kissaneitiä. Kotona sitten saisi kietoutua tarinoihin ja juoda pannullisen yrttiteetä.

Vaan ei. Sillä tänään pitää lähteä kaupunkiin tapaamaan kauan kadoksissa olleita ystäviä. Vai olivatko he koskaan ystäviäni?

En osaa edelleenkään oikein liittyä ihmisiin. Sanovat että minua on vaikea lähestyä ja että eristäydyn. Enhän minä mitään eristäydy. Tällainen minä vain olen, tämä on minun elämäni. Joskus toivon että niiden parin sen yhden sunnuntai-ystävän (jonka kanssa puhutaan tuntikausia puhelimessa noin joka toinen kuukausi ja nähdään pari kertaa vuodessa) lisäksi olisi joku jonka kanssa voisi käydä kävelyllä, jonka kanssa voisi puhua arkisista asioista.

Kissaa ei kiinnosta. Se tuijottaa kirkkain silmin ja naukaisee jos katson takaisin liian pitkään.

Vähän jännittää lähteä pois täältä etanankuorestani. Nähdä monta ihmistä yhtä aikaa, jotka eivät tunne minua, mutta joiden kanssa minulla on yhteinen historia. Kadotan itseni helposti toisiin. Unohdan oman nimeni. Siitä seuraava tyhjyys on pahempi kuin mikään krapula.

Kotona on turvallista. Siellä tiedän kuka olen, ja miten ovat kaikki ne henkilöt, joiden kohtaloita kuljettaa minun kynäni.

2 kommenttia:

  1. Oi, mä rakastan tätä sun blogia! :) SUURI kiitos sielujen puutarhan jatkosta, sitä on odotettu! :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos! Olipa ihana kuulla että pidät kirjoituksistani. Itsestäkin tuntui hyvältä saada tuo uusi luku vihdoin ulos, ja jatkokin on aivan kielen päällä. :)

    VastaaPoista

♥ Say hello or leave a comment, please! ♥ Ilahdun moikkauksista ja kommenteista! ♥