Blogi on muuttanut!

Tervetuloa tutustumaan uusiin kotisivuihini ja uuteen blogiini, joka on Hullujen teekutsujen luonnollinen jatkumo. Uudessa blogissani kirjoitan pääasiassa itsetuntemukseen, elämäntaitoon, arkipäivän henkisyyteen, tietoiseen läsnäoloon, itsensä rakastamiseen ja kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin liittyvistä asioista. Blogin avajaisten kunniaksi arvon myös lähiaikoina lukijoiden kesken ihania luonnonkosmetiikkatuotteita. Toivottavasti nähdään siellä!



20.4.2011

Helmi

Elämä on ollut vähän pysähdyksissä viime aikoina. Sitä tapahtuu aina ajoittain. Tai elämä kyllä kulkee eteenpäin, mutta minä olen jäänyt paikoilleni makaamaan. Olen muuttunut simpukaksi. Ulkoapäin tarkasteltuna mitään ei tapahdu, olen täysin liikkumatta, syvällä lämpimässä mudassa, mutta sisäisesti... näin ainakin toivon, tapahtuu jotain. Enkä tarkoita mitään uunoturhapuro -tyyppistä tapahtumista, siis että sydän pumppaa ja hiukset kasvaa jne. Ei, vaan jotain oleellista on muuttumassa, kehittymässä, muotoutumassa.

Löysin vanhan runovihkon vuosien takaa. Siellä se oli jo sanottuna.
Jotain kehkeytyy sisälläni
kuin helmi
Pitää olla hiljaa
kuullakseen kun se puhkeaa puhumaan.
 
Niin kuin nuoruuden runovihko, myös blogi on peili. Heijastaa todellisuuttani niin kuin sen koen. Olen muuttanut tämän blogin ideaa, ulkoasua ja sisältöä. Olen karsinut, siirtänyt ja yhdistänyt. Kenties tämä prosessi kuvaa myös minussa tapahtuvaa muutosta. Liian kauas toisistaan ajautuneet minuuteni sirpaleet kohtaavat rantahietikolla, niin kuin ajan meressä matkanneet laivan kappaleet.

2 kommenttia:

  1. Ihan tuo runo. Ja sopii kuin nenä päähän minulle tällä hetkellä. Aurinkoista pääsiäistä, paljon helmihetkiä!

    VastaaPoista
  2. Kiitos Elisa! Minua aina vähän ujostuttaa laittaa tällaista henkilökohtaisempaa tekstiä esille, ja siksikin nämä tämänkaltaiset kommentit ilahduttavat tosi paljon.

    Pääsiäisiloa!

    VastaaPoista

♥ Say hello or leave a comment, please! ♥ Ilahdun moikkauksista ja kommenteista! ♥